Bilatu
Sartu
  • izan HITZAKIDE
  • nor gara
  • zozketak
  • eskaintzak
  • denda
  • hemeroteka
Bilatu
  • Albisteak
    • Gaiak
      • Aisia
      • Ekonomia
      • Euskara
      • Gizartea
      • Hirigintza
      • Ingurumena
      • Jaiak
      • Kirola
      • Kultura
      • Politika
      • Udala
      • Orokorra
    • Herriak
      • Errenteria-Orereta
      • Lezo
      • Oiartzun
      • Pasaia
    • Generoak
      • Albisteak
      • Editorialak
      • Elkarrizketak
      • Erreportajeak
      • Iritzia
      • Kronikak
      • Publirreportajeak
  •  Multimedia
    • Argazkiak
    •  Bideoak
  • Agenda
    • Zerrenda
    • Hilabetea
    • Agendan parte hartu
  • Zozketak
  • Eskaintzak
  • Denda
  • ADIMEN ARTIFIZIALA
  • Zerbitzu gida
  • Nor gara
  • Argitalpen politika
  • Aniztasun politika
  • Pribatutasun politika
  • Cookieak
  • izan HITZAKIDE
  • nor gara
  • zozketak
  • eskaintzak
  • denda
  • hemeroteka
Sartu
EkonomiaGizartea

Kontsumitzaileek saihestu beharreko akatsen zerrenda

Oarsoaldeko Kontsumo Bulegoak zenbait aholku eman ditu egunerokoan egin ohi diren erosketetan kontsumitzailearen eskubideak berma daitezen.

Kontsumitzerako orduan kontuan hartu beharreko zenbait kontu zerrendatu ditu Kontsumo Bulegoak.
Olaia Gerendiain
Oarsoaldea
2022/06/14

Oarsoaldeko Kontsumo Bulegoak zenbait aholku eman ditu, “badakigulako badirela”, kontsumitzaile gisa, “ondo egiten ez ditugun gauza batzuk, gehienetan ezjakintasunagatik edo arduragabekeria soilagatik”. Hori horrela, zenbait akats komun zerrendatu dituzte, horiek saiheste aldera.

  • Dendetan gauzak erostea, horiek gero itzul daitezken galdetu gabe.
  • Tiketa ez eskatzea edota ez gordetzea. Erreklamatu ahal izateko ezinbestekoa da.
  • Interneten bidez erostea enpresaren datuak eta baldintzak konprobatu gabe. Herrialde batetik bestera baldintzak alda daitezke, esate baterako.
  • Interneten erostea gunea partikularren arteko bitartekaritzarako plataforma bat ote den egiaztatu gabe. Arazoak sortuko balira, partikularren arteko salerosketa izanik, erosleak ezingo luke kontsumo zerbitzura jo eta epaitegira joan beharko luke.
  • Kontratu bat egin eta kopia bat ez eskatzea. Zer kontratatu den jakiteko edo arazoak izanez gero erreklamatu ahal izateko ezinbestekoa da.
  • Telefonoaren faktura ez eskatzea eta ez gordetzea. Tarifen aldaketak edo bestelako abisuak bertan jasotzen dira, eta erreklamatzeko ere behar dira.
  • Fakturak ez errebisatzea.
  • Instalatzen diren aplikazioen baldintzak onartzea, irakurri gabe.
  • Gremio bat kontratatzea aurrekontua eskatu gabe.
  • Autoa tailerrean edo irabiagailua zerbitzu teknikoan uztea aurrekontua eskatu gabe.

Jakitun agertu dira arduradunak ez dela erraza horiek guztiak kontuan hartu edota ulertzea; horregatik, zalantzarik duenaren edota laguntzarik behar duenaren eskura jarri dute euren posta elektronikoa eta baita telefono zenbakia ere: 943 51 01 11.

Azken berriak

Harpidetu zaitez gure buletin irekira!
Astekarko eduki nagusiak, asteko albiste ikusienak, martxan ditugun zozketa eta egitasmoak, asteburuko egitarauen agenda eta askoz gehiago!
Ostiralero zure posta elektronikoan.

Harpidetu

Datuak ondo jaso dira. Eskerrik asko.

Izen-abizenak eta posta elektronikoa sartu behar dira.

Posta elektronikoak ez du formatu zuzena.

Arazo bat gertatu da eta ezin izan da izena eman. Jarri gurekin harremanetan mesedez eta barkatu eragozpenak (Akatsaren kodea:).

Zerbitzu Gida

 

 

Agenda

Eguraldia

Iturria:tiempo.com

Azken 7 egunetako irakurrienak

 

 

Azken berriak

Harpidetu zaitez gure buletin irekira!
Astekarko eduki nagusiak, asteko albiste ikusienak, martxan ditugun zozketa eta egitasmoak, asteburuko egitarauen agenda eta askoz gehiago!
Ostiralero zure posta elektronikoan.

Harpidetu

Datuak ondo jaso dira. Eskerrik asko.

Izen-abizenak eta posta elektronikoa sartu behar dira.

Posta elektronikoak ez du formatu zuzena.

Arazo bat gertatu da eta ezin izan da izena eman. Jarri gurekin harremanetan mesedez eta barkatu eragozpenak (Akatsaren kodea:).

  • 943 34 03 30
  • oarsobidasoa@hitza.eus
  • Irun kalea 8, Errenteria-Orereta 20100
  • Nor gara
  • Argitalpen politika
  • Aniztasun politika
  • Pribatutasun politika
  • Cookieak
Babesleak:
Hasi saioa HITZAkide gisa

Saioa hasten baduzu, HITZAkide izatearen abantailak baliatu ahal izango dituzu.

HITZAkide naiz, baina oraindik ez dut kontua sortu SORTU KONTUA

Zure kontua ongi sortu da.

Hemendik aurrera, zure helbide elektronikoarekin eta pasahitzarekin konektatu ahal zara, HITZAkide izatearen abantaila guztiak baliatzeko.

Sartutako datuak ez dira zuzenak.
Zure kontua berretsi gabe dago.
 
 
 
(Pasahitza ahaztu duzu?)
 
 
SARTU
 
Pasahitz berria ezarri da eta zure helbide elektronikora bidali da.
Sartutako datuak ez dira zuzenak.
 
(Identifikatu)
 
 
 
 
BIDALI
 

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea

HITZAkide izan nahi dut
Aldatu zure pasahitza
Pasa hitza ondo aldatu da.
 
 
 
 
 
 
 
Aldatu
 
Oraindik ez zara HITZAkide?

Tokiko informazioa profesionaltasunez eta euskaratik, modu librean kontatzea da gure eginkizuna. Horretarako zure ekarpena beharrezkoa da, eta ongi maitatzeko modurik zintzoena da HITZAkide egitea.

Ezagutu HITZAkide izatearen abantailak eta aukeratu HITZAkide izateko gustuko modalitatea.

HITZAkide izan nahi dut

Tokiko informazioa profesionaltasunez eta euskaratik, modu librean kontatzea da gure eginkizuna. Horretarako zure ekarpena beharrezkoa da, eta ongi maitatzeko modurik zintzoena da HITZAkide egitea.