30 kilometroko abiadura gainditu edo espaloitik bizikletaz joateagatik, isuna
Hemendik aurrera 30 eremuetan abiadura hori gainditzen dutenek, edo bizikletarekin espaloitik joaten direnek isuna jaso dezakete. Horiek dira besteak beste, aste honetan abiatu duten 30 eremuetako azken faseko ondorioetako bi. Arau berriak aurkezteko atzo eginiko agerraldian Cristina Laborda eta Goizane Alvarez Mugikortasun eta Bide Publiko eta Udaltzaingoa arloetakoko ordezkariek azaldu zuten egitasmoaren helburua “iraunkortasunean oinarritutako beste oreka batera iristea” aurkeztu zituzten arau berriak. Abuztuan hasi zen udala erdialdeko hainbat kale 30 eremuko kale bihurtzen; bi dira nagusiki 30 eremuetako ezaugarriak. Batetik, ibilgailuek ezin dutela 30 kilometro orduko abiadura gainditu. Eta bestetik, txirrindulariek ezingo dutela espaloitik joan bidegorririk gabeko kaleetan; errepidetik joan beharko dute, eta ibilgailuekiko preferentzia izango dute. Aldaketek abiapuntua abuztiuan izan bazuten, arau berriak betetzen ez dituenak ez du orain arte isunik jaso. Labordak jakinarazi zuenez, abuztutik hona jasotako datuak positiboak izan dira, eta horregatik azken faseari ekin diote. Hilaren 12a arte informazioa banatuko dute eta udaltzainek abiadura kontrolak egingo dituzte; datorren asteko larunbatetik aurrera hasiko dira isunak jartzen. Gizarte eragileen kanpaina 30 eremuen osatzearekin batera, Irun, gizalegez ekimenaren barruan, gizarte eragileek Mugikortasuna hirian: denon ardura da goiburuko kanpaina hasi dute. Udaletik esan dutenez, ekimenaren helburua bizikidetza arautzen duten arauak eta udal ordenantzak betearaztea izango da, eta oinezkoei eta [...]
Hemendik aurrera 30 eremuetan abiadura hori gainditzen dutenek, edo bizikletarekin espaloitik joaten direnek isuna jaso dezakete. Horiek dira besteak beste, aste honetan abiatu duten 30 eremuetako azken faseko ondorioetako bi. Arau berriak aurkezteko atzo eginiko agerraldian Cristina Laborda eta Goizane Alvarez Mugikortasun eta Bide Publiko eta Udaltzaingoa arloetakoko ordezkariek azaldu zuten egitasmoaren helburua “iraunkortasunean oinarritutako beste oreka batera iristea” aurkeztu zituzten arau berriak.
Abuztuan hasi zen udala erdialdeko hainbat kale 30 eremuko kale bihurtzen; bi dira nagusiki 30 eremuetako ezaugarriak. Batetik, ibilgailuek ezin dutela 30 kilometro orduko abiadura gainditu. Eta bestetik, txirrindulariek ezingo dutela espaloitik joan bidegorririk gabeko kaleetan; errepidetik joan beharko dute, eta ibilgailuekiko preferentzia izango dute.
Aldaketek abiapuntua abuztiuan izan bazuten, arau berriak betetzen ez dituenak ez du orain arte isunik jaso. Labordak jakinarazi zuenez, abuztutik hona jasotako datuak positiboak izan dira, eta horregatik azken faseari ekin diote. Hilaren 12a arte informazioa banatuko dute eta udaltzainek abiadura kontrolak egingo dituzte; datorren asteko larunbatetik aurrera hasiko dira isunak jartzen.
Gizarte eragileen kanpaina
30 eremuen osatzearekin batera, Irun, gizalegez ekimenaren barruan, gizarte eragileek Mugikortasuna hirian: denon ardura da goiburuko kanpaina hasi dute. Udaletik esan dutenez, ekimenaren helburua bizikidetza arautzen duten arauak eta udal ordenantzak betearaztea izango da, eta oinezkoei eta txirrindulariei zuzenduko zaizkie, bereziki.
“Gizarte eragileak hiriko hainbat gunetan ibiliko dira eta indarrean dagoen araudiari buruzko informazioa emango diete bide publikoan segurtasuna arriskuan jar lezaketen txirrindulariei eta oinezkoei”, azaldu zuen Cruzadok. Arreta berezia emango diete espaloian behar ez den bezala ibiltzen den txirrindulariei: “gogoraraziko zaie erabili beharreko abiadura oinezkoen abiadura bera dela, eta horrela egin ezean, isuna jarriko diela udaltzaingoak”. Hiru astez luzatuko da gizarte eragileen informazio kanpaina berria.

